Viesti
Kirjoittaja JAMANT » 18.11.2020. 16:35
Se alapallo on olkavarressa kiinni, ei tarvitse irroittaa tukivarsia. Prässissä oon vaihtanut, vähän on hankala, kun ei oo ihan vapaata tilaa yläpuolella, se yläpallon varsi tulee tielle, mutta on se tehtävissä...
Kaksi tuntia per puoli menee aikaa, että tulee siitä joo tuon hintainen pelkkä työn osuus, jos molemmat puolet tehdään... Jos menee niopeammin kuin 2 + 2 h, niin ei maksa kolmeasataa, periaatteessa pitäis mennä nopeammin, koska kun tekee molemmat puolet yhtäaikaa, on työkalut jo kädessä...
Nivel maksaa sen, minkä laatuisen nivelen haluaa, mulla on vain merkkiosaa, eli kallista, mutta ei tarvii joka vuosi sitten vaihtaa...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1