Cherokeen vm-02 CrD Kytkettävän nelivedon päälle/pois
Cherokeen vm-02 CrD Kytkettävän nelivedon päälle/pois
Eli kytkettävällä nelivedolla oleva 2,5 crd jeeppi vm-02. Nyt kuulostellut että kun kammen laittaa takaveto-osioon niin neliveto ei kytkeydykkään pois
heti vaan hetken päästä. Ennemmin se kytkeytyi saman tien pois kun kammen painoi alas. Mistäköhän johtuu? Voimansiirron öljyillä olisiko vaikutusta asiaan? Nekin toki merkkiliikkeessä vaihdettu ehkä n. 60tkm sitten.
heti vaan hetken päästä. Ennemmin se kytkeytyi saman tien pois kun kammen painoi alas. Mistäköhän johtuu? Voimansiirron öljyillä olisiko vaikutusta asiaan? Nekin toki merkkiliikkeessä vaihdettu ehkä n. 60tkm sitten.
Se poiskytkeytyminen edellyttää että etu- ja takaperän väliset väännöt tasaantuu, sitten jousi työntää siirtoholkin pois rattalta!! Päälle laitto on reaaliaikainen, mutta poiskytkentä perustuu jousivoimaan (ja vääntöjen tasaamiseen)!!
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
niin
Kyllä siinä jokin mättää tuossa nelivedon pois kytkennäs. Kun ajaa 80km/h ja painaa kytkimen pohjaan, painaa vetokammen takavedolle ja antaa rullata hetken ja nostaa kytkimen niin ennen kytkeytyi pois kivutta mutta nyt voi mennä 200m ja sitten etuveto kytkeytyy pois kumahtaen ja ihan kuin ajais jonkun töysyyn yli.....??? näin ainakin pakkasilla. Onko sejousi mahd. kuoleentunu ta poikki joka sen pois kytkee vai mikä mättää :U